تا آخرین لحظه

زندگی یک مهندس IT

تا آخرین لحظه

زندگی یک مهندس IT

افتتاح سایت کلوب هوادارن یانی در ایران

سلام 

مستقیم میرم سر اصل مطلب. الان ساعت ۱۱ شب 18 اسفندماه سال 89 هست که  با تلاش آقا سجاد ، سایت در این لحظه متولد شد. امید به آنکه بتوانیم روزی با یانی در ایران و دست در دست هم، همراهش باشیم.

  

کلاب طرفداران ایرانی یانی 

 

انتخابات فن کلاب یانی

سلام...

بالاخره بعد از کلی بالا و پایین پریدن این جانب و بقیه دوستان بعد از چندین سال یه عده از هواداران ایرانی یانی به نتیجه رسیدن که فن کلوب رسمی یانی راه بندازن که اینهم صفحه رای گیری انتخاب مدیریت فن کلاب هست یا بهتره بگم هیئت مدیره


http://ifc-election.blogsky.com/


که من هم یکی ار کاندیدها هستم تا در خدمت دوستان باشم.


از خودم میگم

من دانشجوی ترم آخر مهندسی فناوری اطلاعات هستم. در بحث برنامه نویسی وب کاملا مسلط هستم از نظر فنی خیلی خوب میتونم کمک کنم.

برام مهم نیست مدیر بشم یانه چیزی که مهمه اینه که این جریان رو به مقصد برسونیم و میدونم هر کسی مدیر بشه فقط یه ناظر و هدایت کنندست و کارها رو همگی با هم انجام میدیم تا به اهدافمون برسیم.

دیگه این که از ویژگی های من زیاد انلاین بودنمه و این که خب خیلی فعالم سعی میکنم شارژ باشم و به بقیه انرژی بدم تا کارها پیش بره و بعضی وقتا هم ایده های نابی به ذهنم میرسه

24 سال سن دارم و در تهران زندگی میکنم.

چه رای بیارم و چه نه با توان فنیم در کنار همگی شما هواداران هستم. اگر هم شما ها افتخار دادین که من بعنوان مدیریت در خدمتون هستم لازمه بگم من قبلا چند سال مدیر سایت دانشگاه بودم که البته با رفتن بچه ها از دانشگاه منحل شد


یادم رفت بگم بچه ها من یک طرح سازماندهی دارم که اگر مدیر باشم بهتر میتونم اجراش کنم. این طر رو تاحالا فقط به حمید رضا و علیرضا گفته بودم


طرح سازماندهی فن کلاب


گروه تحقیق

عملکرد:

1. یافتن کانال های ارتباطی با نهاده ها و اشخاص حقیقی و حقوقی

                   2.شناسایی فرایندهای مختلف اداری و کاغذ بازی ها و نهادها و مسئولین...

                   3.کشف فرایند های غیر اداری.... :D

گروه ارتباطات

          عملکرد:

1.ایجاد و مدیریت ارتباطات قوی و کارآمد با نهاده ها و اشخاص حقیقی و حقوقی

2.اجرای بخش های ارتباطی برنامه ها ی موجود.(مثل نامه زدن به سایت یانی و .... طبق برنامه ها)

 

گروه تبلیغات

          عملکرد:

1.تبلیغات گسترده اینترنتی به منظور جذب هر چه بیشتر هوادران و ثبت نام و مشارکت در فعالیت ها و شرکت در نظر سنجی اینترنتی

 

گروه مدیریت  و تهیه محتوا

          علاوه بر این که گروه های بالا خود صفحات مجزایی دارند و به انتشار مطالب و اخبار فعالیت های خود می پردازند. یک گروه محتوایی مجزا نیز وجود دارد که از بعد عمومی و در سایر بخشهای فعالیت دارند.

          عملکرد:

                   1.تهیه محتوای صفحات عمومی(صفحاتی غیر از صفحات گروه های دیگر)

                   2.تعین و تصمیم گیری در مورد بخش های جدید در سایت

                   3.نظارت بر کمیت و کیفیت محتوای کلی سایت

 

گروه انگیزه:

          عملکرد:

1.مدیریت فعال بخش انگیزه!

 

گروه برنامه ریزی و مدیریت

 عملکرد:

          1.برنامه ریزی فعالیت های لازم با استفاده  از نظرات و پیشنهادات همه دوستان

2.نظارت بر روند اجرای برنامه ها

3.گزارش دوره ای وضعیت اجرای برنامه ها و شفاف سازی گام بعدی

 

گروه مدیریت

          عملکرد:

1.هدایت خرد جمعی

2.حفظ روحیه شاد و فعال اعضا

                   مهمترین کار تیم مدیریت گام های اولیه شکل گیری فن کلاب , ساخت سایت و ایجاد گروه هاست.

 

 انتخابات به اتمام رسید