تا آخرین لحظه

زندگی یک مهندس IT

تا آخرین لحظه

زندگی یک مهندس IT

بدون شرح

وضعیت گربه وضعیت جوجو

نظرات 6 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

Oh my God Sajjad
it's sooooooooooooo beautifull .. i don't know what i sould say??

این بچه هه کیه؟ فامیلتونه؟ ای جونم چه چلونده این پیشیه رو.. الهــــــــــــی .. ای جان من .. ای جان من

بچه باباشه دیگه
فامیلمون کجا بود با من شوخی مینکی تابلو که اروپاییه که

مصطفی پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ

ااا... برو بگیرش خوب مریض می شه...

مصطفی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

من واااقعا از طرفدارای یانی تعجب می کنم!!!!! آهنگ راز به اون زیبایی توصیف نشدنی چرا قابل توجه نبوده برای هیچکس؟ به خدا اینو به خاطرعلاقه ام به کلوی نمی گم اینو هرکی دیگه هم می خوند همینو میگفتم واقعا زیباست
ولی از نظر من اونقدرام آلبوم کاملی نیست من فقط از این چند تا خوشم اومده:
truth of touch
secret
sesons
vertigo
voyage
flash of color
cant wait
حالا همه باهم داد می زنیم زنده باد یانی و زنده باد وویسز.... حالا شما داد نزنید من داد می زنم زنده باد کلوووی....
ببخشید مجبور بودم اینو بگم خیلی احساساتی هستم الان
راستی این آهنگ I'm so چه ربطی به این آلبوم داره؟
آها یه مطلب دیگه اینکه گفتی معلومه آهنگ راز هیچی نیست باید بگم اونقد واسه یانی مهم بوده که از جاش بلند شه تلفنو برداره به کلوی زنگ بزنه و همکاری ای دوباره باهاش داشته باشه
بعدشم معلومه وویسز و به خصوص کلوی واقعا توی قلب یانی جا دارن که بعد از دو سال یانی اونا رو لایق خوندن تو آلبوم جدید کرده دیگه نه؟

اولا که هیچ چیز کامل نیست و این البوم در کل عالیه.
رازهم خب حداکثر مثل بقیه آهنگها ی این البوم بوده برای یانی نه بیشتر!
فقدم کلووی جونت دعوت نشده دو تای دیگم هستن که خیلی سرترن و خیلی خوشحالم که از اندر تماس خبری نیست
وکال هم خیلی وقتا جسته گریخته توی البوم های یانی بوده توی این آلبوم هم هست، ربطی هم به voices نداره.
راستی ظاهرا لسلی بیشتر برای یانی مهمه چون دوتا ترک داره توی این آلبوم

راجع این هم که کی دعوت شده و نشده و چرا خیلی چیزا میشه گفت.

توقع نداشته باش یانی با همون شیب تندی که شاهکاراشو خراب کرد با همون شیب هم از این چهار نفر فاصله بگیره. اضافه ها دور ریخته میشن و حرفه ای های توی وجود کارای یانی ذوب میشن و اون وقته که فقط یانی میمونه. voices یه تجربه بود تا وکالش قوی تر بشه چیزی که توی O Luce Che Brilla Nell'oscurità و
cant wait شاهدش هستیم. به نظرم موارد مورد علاقه یانی هم از این آلبوم هموناییه که اول از همه دموش اومد. یعنی

truth of touch
sesons
vertigo
voyage
یانی جون به جونش کنن با کارای غیر معمول و پرانژی حال میکنه. پس انتظار نداشته باش طرفداراش به یه چیز معمولی توجه کنن!!

مصطفی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

ماماااااان

ای بابا!! خب پس میگرم حرفمو

مصطفی سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

حالا عیبی نداره الان هرچی می خوای بگو من توی اون ویدئو کلا از خجالت جناب عالی و بقیه ی طرفدارا که وویسز رو شکست می دونن در میام...به خصوص از خجالت مخالفان کلوی (تو رو خدا بگو ماشاا..) اساسی در میام ولی ولی آخه این منصفانه نیست اونقدرام که فک می کنی کلوی آدم پستی نیست خیلی دختر خوبیه نمی دونم چیکار کرده که اینقدر ازش بدت میاد حداقل به من بگو تا از اشتباه درت بیارم آخه ناراحت می شم همچین چیزایی راجع بهش بشنوم اونم بالاخره (حتی اگه به خاطر علاقه ام بهش نباشه) یه هنرمنده و از اون مهم تر تو دو تا آلبوم با یانی همکاری کرده اگر هم توی آکاپولکو کاری کرده که تو خوشت نیومده خوب جوون بوده دیگه مجبور بوده برای شهرت به حرف کارگردان ها گوش بده... تا الان توی کنسرت های زیادی دیدمش ولی دیگه از اون رقصای (به قول شما سبک بازی) انجام نداده..
آره سجاد بهم بگو تا روشنت کنم به خدا دختر خوبیه...

!!!
من که توی کامنت قیلی نگفتم آدم پستیه و .... من فقط میگم آش دهن سوزی نیست و خیلی خفن تر از اینها با یانی همکاری میکنن بعدم هر آهنگی که اون توش بوده هی میای میگی اهنگ فلانی... بابا به خدا اون آهنگ یانیه نه اون. همه خواننده ها اهنگ ساز دارن. اما یانی آهنگ سازیه که خواننده داره. گرفتی؟؟؟

مصطفی جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.ourdays.blogsky.com

تو هم دیدی؟ محمد رضا می خواد یه پوستر مخصوص کلوی دست کنه دستش واقعا درد نکنه چه عجب واقعا!!
بالاخره یکی پیدا شد یه گوشه ی چشمی به کلوی کرد
راستی منظورت از(میان خفتت می کنن) من بود؟؟؟

خب معلومه راسه کار کیه دیگه !!
فقط بخاطر تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد