تا آخرین لحظه

زندگی یک مهندس IT

تا آخرین لحظه

زندگی یک مهندس IT

سکوت

بعضی وقتا هیچی بهتر از یه آرامش کاذب نیست که یانی می تونه به بشریت هدیه کنه.

ساعت یک و نیم نصف شب و من دارم در سکوت کامل دور از سروصدای همه ی آدما و ماشین ها و ... آهنگ آرامش بخش To Take...To Hold گوش میکنم. مثل یه خواب، انگار زمان متوقف شده باشه.

نظرات 14 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.heyboy.blogfa.com

سلام...آآآآآآآمممم...
ببخشید یادم رفت می خوام چی بگم...
آها اومدم بگم تو- ولاگم ج..اوبتو داردم. ببخشیدک یه ذرهخ نا مفقهوم نوشتم دستتام داره می لرزه.

موستفا رهیمی چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.heyboy.blogfa.com

منظورماز اینکه من مصطفی ر... .
این بود که اگه یه روز دیدی یکی با ... ازدواج کرده و جای یانی رو پرکرده و مسیحی شده بدون اون منم...اسم منو یادت نره که بعدا بزنی زیرش..
از راهنمایی هاتم ممنون ولی تا الان ۲۲۳۶۵۹۸۸۷۸۵۶۵
نفر منو نصیحت کردن به هر ۲۲۳۶۵۹۸۸۷۸۵۶۵ تا شونم گفتم که حرفایی که می زنیدو خودم قبلا بهشون فکر کردم..

نگین شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.whispers-in-the-dark.blogfa.com

سلام
مطالبتو خوندم خیلی قشنگ بودد مخصوصاً پست جنگ خیلی قشنگ بود..
این آهنگ to take to hold رو هم خیلی دوس دارم و همیشه باهاش می خونم .. همون before the night ends که lesli خونده .. خیلی واقعاً قشنگه

سلام
قدم رنجه فرمودین عزیز
من to take to hold بی کلام دوست دارم با کلی تلاش تونستم صدای lesli رو از گوشم بیرون کنم
البته before the night ends رو هم دوست دارم اما نمیتونه جای بیکلامشو برام بگیره.

نگین چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.whispers-in-the-dark.blogfa.com

ممنون که لینکم کردی
اما چرا جلوی اسمم علامت تعجب گذاشتی؟
بعدشم یکم اسم لینکمو تغییر بده
بذار :
بگذار تا ببینمش اکنون که میرود

مرسی

نگین یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

سلای
خوبی؟
ممنون که می یای و به وبم سر میزنی البته که وب خودتونه.. چرا کامنتارو تایید نمی کنی؟همش همین 3تاست .. چرا بنظرت؟حرفات یه جورایی مثل حرفای دل منه ... اما چه میشه کرد آدمها تغییر می کنن و مکان ها هم .. ممکنه دیگه مدرسه ت اونجایی که بود نباشه یا کوبیده باشنش و خونه ساخته باشن .. و شاید اون آدمها که می گی دیگه حس گذشته شونو نداشته باشن..
آدمها از آدما زود سر می شن
آدمها از عشق هم دلگیر میشن
آدمها رو عشقشون پا می ذارن
آدمها آدمو تنها میذارن

آره سجاد جان آدمها اینجورین !!!

عزیزی میگفت زندگی در صدف خویش گوهر ساختن است.
حیف بقیشو یادم نیست!

دیبا جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://lakterashan.blogfa.com/

نگین شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.whispers-in-the-dark.blogfa.com

سلام آقا سجاد شما هم کوه دوست دارین؟ خب با بچه های دانشگاه برین خوبه ها .. هم واسه تفریح هم واسه ورزش
آپ کردم دوست داشتی بیا
خوشحال می شویم
راستی
توصیف niki nana هم قابل نداشت

نگین شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.whispers-in-the-dark.blogfa.com

امتحاناتت که تموم شد حتماْ آپ کن
من خاطره می خواااااااااااام

مصطفی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ

ولی من هنوزم نفهمیدم اون طفلکی چه هیزم تری بهت فروخته که اینقدر ازش بدت میاد. باور کن خود یانی ازش خواسته باهاش کار کنه اون که نرفته خودشو الکی تو دل یانی جا کنه. ولی انصافا از خیلی ها صداش بهتره که...


پست جنگ جالب بود فقط من نفهمیدم چی شد

اون طفلکی و ان سه تای دیگه یانی رو از من و خیلیای دیگه گرفتن. کاش یانی و ریک ویک هم جدا میشدن. من فکر میکنم یانی با قراردادهای امریکایی های عوضی گرفتار شده و آزادیشو تا حدودی از دست داده. سایه ی ریک ویک رو روی تمام فعالیت های یانی حس میکنم. یانی که یه زمانی با حمایت لیندا کار می کرد و خودش بود حالا زیر بار قراردادهای امریکایی صفتانه داره له میشه.

مصطفی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

درسته منم قبول دارم متاسفانه شرایط کار توی آمریکا مشکلات خاص خودشو داره خصوصا وقتی از یه کشور دیگه بری اونجا. ولی من در کل گفتم البته شاید دلایل خاصی داره که ازش خوشت نمیاد ولی چرا هیچ وقت چیزی نمی گی.آخه می دونی چیه؟ من فکر می کنم در رابطه با شخصیتش داری اشتباه می کنی منم می خوام دلیلشو بدونم تا از اشتباه درت بیارم.
... مثل بقیه ی آمریکاییها نیست اون خیلی هانواده دوست و خیلی باحال و کلا دختر خوبیه. من تا حالا که واقعا هیچ آمریکایی ای ندیدم که همچین اخلاقی داشته باشه.حتی حرکاتش.من تا حالا حدود ۲۰۰ تا عکس به سختی و با فیلتر شکن ازش گیر اووردم بعضی از عکسارو با دوستاش گرفته در حالی که دوستاش همه ژست های نافرم گرفتن یا به یه پسر چسبیدن این یه گوشه وایساده و یه ژست معمولی گرفته.
البته به قول نریمان معظرت می خوام. چون بازم راجع به اون حرف زدم دست خودم نیست عادت کردم. ولی تو اگه دلت خواست پاک کن این کامنتو فقط می خواستم جوابی داده باشم.

دلیلش تا حدود زیادی همونه شاید بین امریکایی ها خوب باشه. اما یادت باشه اون بالاخره امریکاییه و اختلافات فرهنگی باما داره. به نظر من یه دختر خوب نباید حاضر بشه یه همچون نمایشهایی راه بندازه. تو که عاشقشی چه طوری اون اجرای های شرم آور مثل until last moment با اون اندر حال بهم زن ازش قبول میکنی؟؟ توی فرهنگ ما همچین چیزی کاملا مردود! بعد حروم شدن اهنگ(از نظر من) رو هم بزار کنارش ببین چه حسی پیدا میکنی. فکرشو بکن آون until last moment که یانی دوساعت راجع فلسفش توضیح میداد تبدیل شد به چی؟؟؟؟
دلیل من بیشتر شخصیه. در واقع احتمال میدم بین امریکایی ها بچه خوبی باشه از صورتش کمی تا حدودی مشخصه.

ببین بهتر راجع این موضوع حرفی نزنیم. باز بحث پیش میادا
در مورد اون ماجرای وبسایت هواردان هم من فکر میکنم حق با دیگران بوده. ببین مشکل اینه که اونجا وبلاگ شخصیه علیرضا نیست. و اصولا چیزای نامربوط به یانی نباید اونجا نوشت. یا به بچه ها گیر نامربوط میدی(چند بار برای من کامنت دادی اونجا، در حالی که میتونستی بیای اینجا و ....) یا راجع عشقت کامنت میدی. از اون ورم که به کلمات فیلتر شده گیر میدی. بعدم راجع کلاغ و خون مینویسی بعد دیگه راجع زندگی شخصیت مینویسی که البته مقدار جزئیش بد نیست(از نظر من) توی همه ی این موارد زیاده روی کردی، روی هم جمع شد. نتیجشم شد این دیگه. حالام کسی بیرونت نکرده میتونی برگردی فقط مثل بقیه باش.
آها راستی اون برو بچه هایی هم که اونجا هستن تعداد زیادیشون از بازدیدد کندگان قدیمی وبلاگ مرتضی(yannifans.persianblog.ir) هستن اگه به آرشیوش نگاه کنی متوجه میشی بروبچه ها از طرفدارای قدیم یانی هستن. خود مرتضی توی اخرین پستش از بچه ها خواهش کرد برن وبلاگ علرضا اینجوری شد که آمار اونجا رفت بالا. برا همین میگم برو بچه های اونجا هستن. حالا خودت حساب کن ببین چند سال قبل از تو یانی شناس بودن و یه سریشون روی یانی و حرف زدن ها حساسن دیگه!!! طرفداری قدیمی با یانی زندگی کردن. یعنی آلبوم ها سال به سال اومدن و اوناهم گوش کردن براهمین بهتر درک کردن یانی و آثار یانی رو و نتیجش هم این میشه که حساسن و خیلی راجع احساست و کارهای قدیمی و این چیزا حرف میزنن ....

مصطفی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

درسته
خوشحااااااااااااااااااااااالم یه عالمه. می دونستم بالاخره بهت ثابت میشه نسبت به بقیه ی آمریکایی ها بهتره. و آخرشم همون چهره ی معصومانه اش اینو بهت گفت.
بگذریم.
تو راست می گی ولی با اینکه قراره در آینده در آمریکا زندگی کنم باید یه چیزی بهت بگم اون حرکات رو کارگردان ها می خواستن که خواننده ها انجام بدن و در پشتش هم یه سیاست قوی هست که خیلی ها درکش نمی کنن و اون خراب کردن کشور های اسلامی هست‌ (خودمم اینو قبول دارم)
ولی آخه من دینمم قراره عوض کنم دیگه.
ممنون که تا الان همه ی کامنت هامو با حوصله خوندی و جواب دادی و مثل بعضیا جو گیر نشدی.
ولی من در آخر اون کامنت کلاغ و خون از پست حرف زدم.
بعدشم یکی باید پیدا می شد یکم شوخی می کرد جو عوض شه دیگه!

در مورد سیاستی که میگی کاملا باهات موافقم. اصلا انتظار نداشتم متوجه همچین موضوعی باشی برای یه سری از طرفداری یانی اون voices نقطه ی اغاز دیدن و عادت کردن و عادی سازی خیلی چیزا بود.
یه مسئله ای هم منو عذاب میده اونم عوض کردن دین هست صلاح مملک خویش خسروان دانند. اما امیدوارم نظرت عوض بشه. اونوریا دارن مسلمون میشن اینویا مسیحی!! چی بگم!!

مصطفی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

من مسیحیتو نه به خاطر اونوری و اینوری بودنش که به خاطر احترام و علاقه ایه که به مریم مقدس و پسر پاکش دوست دارم.
بعدشم برا تو خوبه دیگه وبلاگت خلوت نیست. مگهّ بده؟
خبرا رو که نگفته بودی تو سایت یانی

من که نگفتم به خاطر اینوری اونری که!!!
بعدم اینجا وبلاگه چت روم که نیست؟؟
برام هم مهم نیست وبلاگم چندتا کامنت داره یا نداره!!
از این به بعد. کامنت هات دو روزی یه دونش تایید میشه. شایدم نشه.

اون قضیه black ring هم من بهت شک دارم. بهم حق بده من نمی شناسمت و دوست ندارم یه وقت ببینم یکی داره باهام بازی میکنه.

مصطفی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ

من می شناسمش.
من قبلا که روانی بودم اونو می دیدم...
اون پیش بینی می کرد.
یه حلقه ی سیاه بود که هر لحظه جلوی چشام بود. بلک رینگ موج منفی می داد فقط از مرگ حرف می زد.
به حرفاش گوش نکنید. اونو هیچ وقت نمی تونید پیدا کنید.

تو واقعا فکر می کنی اون منم؟
حالا گیریم باشم بیچاره مگه حرف بدی می زنه؟ خوب مرگ حقه. دیر و زود داره سوخت و سوز نداره.
بی خیال بابا بزا بیچاره دلش خوش باشه

من فکر نمیکنم اون توییاطمینان کامل دارم که تویی. مخصوصا با این حرفات.
فقط از یه آدم روانی بر میاد. متاسفم.

[ بدون نام ] جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ

من واقعا دیگه نمی دونم چی بگم؟ باشه عیبی نداره که دوباره روانی خطابم کردید. ولی لا اقل تهمت می زنید فحش ندید دیگه

برو که دیگه حرفات رنگی نداره. تو مشکل دار تر از اونی هستی که من بتونم باهات دوست باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد